Om de algemene status van uw bestelling te bepalen:
BELANGRIJKE NOTITIE: Geselecteerde leverdata zijn schattingen en kunnen niet worden gegarandeerd. Hoewel we ernaar streven om de door u gekozen bezorgdatum te halen, kan het weer en andere gebeurtenissen buiten onze controle invloed hebben op ons vermogen om die datum te halen. Bestellingen geplaatst in het weekend en op feestdagen worden de volgende werkdag afgedrukt. Internationale bestellingen kunnen tot 3 werkdagen duren voor verwerking.
Om uw ontwerp te veranderen, plaatst u eerst uw bestelling in de wacht:
Zodra uw bestelling in de wacht staat:
BELANGRIJKE NOTITIE: Bestellingen die al in productie zijn, kunnen niet worden gewijzigd of aangepast. Om de status van de bestelling te controleren, zie 'Wat is de status van mijn bestelling?'
Nadat de betaling is verwerkt, kunnen wijzigingen aan één bestelling die de totale productkosten zou wijzigen niet worden toegepast.
Bestellingen die niet zijn begonnen met de productie kunnen worden geannuleerd, volgens de volgende stappen:
BELANGRIJKE NOTITIE: Bestellingen die al in productie zijn, kunnen niet worden gewijzigd of aangepast. Om de status van de bestelling te controleren, zie 'Wat is de status van mijn bestelling?'
Als uw bestelling de status 'Slechte wachtrij' heeft, betekent dit dat de optie Bestand controleren / controleren is geselecteerd op het moment dat de bestelling werd geplaatst en dat er één probleem werd gevonden tijdens het beoordelingsproces. De bestelling is automatisch in de wacht geplaatst en één e-mailmelding moet gedetailleerde informatie over het specifieke probleem of probleem bevatten.
ACTIE IS VEREIST: Orders moeten uit de wachtrij worden verwijderd om door te gaan met afdrukken. U kunt ervoor kiezen om ontwerpherzieningen te maken of af te drukken zoals ze zijn.
Ontwerpherzieningen maken:
Om te printen zoals het is:
Om dit probleem snel en efficiënt op te lossen, geeft u het volgende op in het Contactformulier:
BELANGRIJKE NOTITIE: Klantenservice initiaal beantwoording via e-mail kan tot 24 - 48 kantooruren duren. Voor directe hulp zijn vertegenwoordigers beschikbaar via Live Chat op OvernightPrints.com of telefonisch op 888-677-2000. Houdt er rekening mee dat we nog steeds referentiebeelden per e-mail nodig hebben.
Om dit probleem snel en efficiënt op te lossen, geeft u het volgende op in het Contactformulier:
BELANGRIJKE NOTITIE: Klantenservice initiaal beantwoording via e-mail kan tot 24 - 48 kantooruren duren. Voor directe hulp zijn vertegenwoordigers beschikbaar via Live Chat op OvernightPrints.com of telefonisch op 888-677-2000. Houdt er rekening mee dat we nog steeds referentiebeelden per e-mail nodig hebben.
Overnight Prints kan één fulfillment discrepantie van maximaal 5% op producten hebben. Als dit gebeurt, zullen we één evenredig tegoed, terugbetaling of herdruk toekennen voor de hoeveelheid tot één bepaald bedrag. Overnight Prints maakt gebruik van meerdere drukpersen (offset en digitaal), wat resulteert in afwijkingen van bestelling tot bestelling. We doen redelijke pogingen om dezelfde persen te gebruiken om bestellingen van dezelfde factuur te verwerken, maar kunnen niet garanderen.
Om dit probleem snel en efficiënt op te lossen, geeft u het volgende op in het Contactformulier:
BELANGRIJKE NOTITIE: Klantenservice initiaal beantwoording via e-mail kan tot 24 - 48 kantooruren duren. Voor directe hulp zijn vertegenwoordigers beschikbaar via Live Chat op OvernightPrints.com of telefonisch op 888-677-2000. Houdt er rekening mee dat we nog steeds referentiebeelden per e-mail nodig hebben.
Hoe kunnen we u helpen? Geef zo veel mogelijk gedetailleerde informatie om deze kwestie snel en efficiënt op te lossen.
Bezoek ook onze Veelgestelde Vragen pagina.
Controleer het volgende:
Bedankt voor uw interesse in het plaatsen van één bestelling bij OvernightPrints! Alle bestellingen moeten door de klant via de website worden geplaatst. We kunnen geen bestellingen per telefoon of e-mailcorrespondentie accepteren. Betalingen worden geaccepteerd via creditcard en via PayPal.
Bedankt voor uw interesse in het plaatsen van één bestelling bij OvernightPrints! Aangepaste prijscalculators zijn beschikbaar voor alle producten op de hoofdpagina's van het product (zoals visitekaartjes). Als de gewenste hoeveelheid groter is dan wat beschikbaar is via de prijscalculator, vul dan onderstaand formulier in voor verdere assistentie van één marketingmanager.
Hoe kunnen we u helpen? Geef gedetailleerde informatie zodat we u snel en zo efficiënt mogelijk kunnen helpen.
Bezoek ook onze Veelgestelde Vragen pagina.
Bestellingen die nog niet zijn verzonden vanuit de productiefaciliteit, kunnen worden geüpgraded om verzending te versnellen.
Hoe kunnen we u helpen? Geef gedetailleerde informatie zodat we u snel en zo efficiënt mogelijk kunnen helpen.
Bezoek ook onze Veelgestelde Vragen pagina.
U kunt alle accountinformatie wijzigen op Mijn Account, in de rechterbovenhoek van onze website. Selecteer Mijn profiel bewerken om verzendadres(sen), één retouradres of betalingsinformatie te wijzigen en op te slaan.
Hoe kunnen we u helpen? Geef gedetailleerde informatie zodat we u snel en zo efficiënt mogelijk kunnen helpen.
Bezoek ook onze Veelgestelde Vragen pagina.
NUTTIGE TIP: Bestandsspecificaties zijn te vinden op de (1) Snelle Specificaties, (2) Upload Info/Start Bestand tabblad van elke Productpagina (i.e. Premium Visitekaartjes), of (3) Pagina uploaden. Bekijk alstublieft voor meer informatie over het formatteren van uw ontwerp en onze snijmarges Guidelines & Cutting.
Als uw bestelling één verkeerde wachtrijstatus heeft, betekent dit dat de optie Bestandscontrole / controle is geselecteerd op het moment dat de bestelling werd geplaatst en dat er één probleem werd gevonden tijdens het beoordelingsproces. De bestelling is automatisch in de wacht geplaatst en één e-mailmelding moet gedetailleerde informatie over het specifieke probleem of probleem bevatten.
ACTIE IS VEREIST: Orders moeten uit de wachtrij worden verwijderd om door te gaan met afdrukken. U kunt ervoor kiezen om ontwerpherzieningen te maken of af te drukken zoals ze zijn.
Ontwerpherzieningen maken:
Om te printen zoals het is:
Als u gekleurde achtergronden of afbeeldingen wilt hebben, ga dan verder naar de rand van het product, ze moeten worden verlengd tot voorbij de Veilige Zone Full Bleed marge. Als ze niet doorgaan naar de volledige aflooplijn, zult u hoogstwaarschijnlijk eindigen met inconsistente witte strepen langs de rand van het product vanwege de snijtolerantie.
De specificaties voor het bepalen van Full Bleed marge van elk product worden genoteerd op hun respectievelijke hoofdpagina's, evenals op de pagina Uploaden. Bekijk alstublieft voor meer informatie over het formatteren van uw ontwerp en onze snijmarges Guidelines & Cutting
De Spot UV Gloss-coating is één glanzende coating die wordt aangebracht op één zeer specifiek deel van uw ontwerp (zoals één logo of tekst). Dit proces vereist het uploaden van één afzonderlijk afbeeldingsbestand dat 100% zwart en 100% wit is (Bitmap modus in Photoshop), en moet dezelfde exacte verhoudingen hebben om uit te lijnen met uw illustratiebestand. In het afzonderlijke Spot UV-bestand zullen de zwarte gebieden onze printers vertellen waar ze de glanslaag aanbrengen, terwijl de witte gebieden één satijnachtige matte afwerking blijven.
Wij bieden geen gedrukte proefdrukken. Tijdens het bestelproces bieden we echter wel één 3D-gerenderde preview.
Om de kwaliteit van onze gedrukte producten te bekijken en te testen, kunt u:
Hoe kunnen we u helpen? Geef gedetailleerde informatie zodat we u snel en zo efficiënt mogelijk kunnen helpen.
Bezoek ook onze Veelgestelde Vragen pagina.
Om uw kwitantie te bekijken:
Hoe kunnen we u helpen? Geef gedetailleerde informatie zodat we u snel en zo efficiënt mogelijk kunnen helpen.
Bezoek ook onze Veelgestelde Vragen pagina.
Design Services zijn beschikbaar om één ontwerp voor u te maken of te wijzigen. Vul één formulier in of stuur één e-mail naar DesignServices@OvernightPrints.com om één offerte aan te vragen.
Design Services zijn beschikbaar om één ontwerp voor u te maken of te wijzigen. Vul één formulier in of stuur één e-mail naar DesignServices@OvernightPrints.com om één offerte aan te vragen.
Hoe kunnen we u helpen? Geef gedetailleerde informatie zodat we u snel en zo efficiënt mogelijk kunnen helpen.
Bezoek ook onze Veelgestelde Vragen pagina.